Նորմալ դիտում MARC դիտում ISBD Դիտում

Marketing management : A strategic decision-making approach / John W. Mullins, Orville C. Walker Jr., Harper W. Boyd Jr., Jean-Claude Larreche.

Աջակցող(ներ)։ Նյութի տեսակ։ ՏեքստՏեքստԼեզու: Անգլերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Boston : McGraw-Hill Irwin, 2005.Հրատարակություն։ 5th edՆկարագրություն։ xxiv, 520 pISBN:
  • 0-07-286370-6
Խորագրեր։
Պահումներ
Նյութի տեսակ Ընթացիկ գրադարան Հավաքածու Դարակային համար Վիճակ Նշումներ Վերադարձի ամսաթիվ Շտրիխ կոդ
Books Books National Polytechnic University Library General Stacks Foreign Literature Reading Room 658.8:339.138:005 M-31 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) In House Three Hour Loan EU0303008

Includes bibliographical references and index.

Ուղեկցվում է Կոհա