Marketing management : A strategic decision-making approach / John W. Mullins, Orville C. Walker Jr., Harper W. Boyd Jr., Jean-Claude Larreche.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Անգլերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Boston : McGraw-Hill Irwin, 2005.Հրատարակություն։ 5th edՆկարագրություն։ xxiv, 520 pISBN:- 0-07-286370-6
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | National Polytechnic University Library General Stacks | Foreign Literature Reading Room | 658.8:339.138:005 M-31 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | In House | Three Hour Loan | EU0303008 |
Includes bibliographical references and index.