Փոխհարաբերությունների մարքեթինգը որպես մրցակցային առավելությունների գործոն (ՀՀ շինանյութերի շուկայի օրինակով) :

Պապոյան, Գևորգ Հարությունի

Փոխհարաբերությունների մարքեթինգը որպես մրցակցային առավելությունների գործոն (ՀՀ շինանյութերի շուկայի օրինակով) : ՍԵղմ. Ը.00.02- «Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում» մասն. տնտեսագիտ. թեկն. / Գ.Հ.Պապոյան. - Երևան, 2011. - 24 էջ.

ՀՊՏՀ Գիտ. ղեկ.՝ տ.դ-ր Գ.Ի.Վարդանյան


Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում


Thesis

Ուղեկցվում է Կոհա