Նորմալ դիտում MARC դիտում ISBD Դիտում

Փոխհարաբերությունների մարքեթինգը որպես մրցակցային առավելությունների գործոն (ՀՀ շինանյութերի շուկայի օրինակով) : ՍԵղմ. Ը.00.02- «Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում» մասն. տնտեսագիտ. թեկն. / Գ.Հ.Պապոյան.

Կողմից։ Աջակցող(ներ)։ Նյութի տեսակ։ ՏեքստՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան, 2011.Նկարագրություն։ 24 էջԽորագրեր։ Ժանր/Ձև։ Ատենախոսության նշում: ՀՊՏՀԳիտ. ղեկ.՝ տ.դ-ր Գ.Ի.Վարդանյան
Պահումներ
Նյութի տեսակ Ընթացիկ գրադարան Հավաքածու Դարակային համար Վիճակ Նշումներ Վերադարձի ամսաթիվ Շտրիխ կոդ
Author's Abstracts National Polytechnic University Library Scientific Dissertations Reading Room 005.93:339.137.2(479.25)(043.3) Պ-23 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) In House One Hour Loan EU0434104

ՀՊՏՀ

Գիտ. ղեկ.՝ տ.դ-ր Գ.Ի.Վարդանյան

Ուղեկցվում է Կոհա